woensdag 1 september 2010

Tweede (deftigere) reeks foto's

Buenos tardes,

Heb vandaag een dagje vrijaf (de president geeft een toespraak, en klaarblijkelijk zijn de universiteiten dan gesloten), en heb dus eindelijk de tijd gehad om oa. de foto's van zondag door photoshop te halen (zie onder).

Gisteren had ik mijn eerste les fotografie, en die viel eigenlijk een beetje tegen. Al de studenten zijn eerstejaars, en het was een pure theorieles die over onderwerpen (sluitertijd, diafragma, iso, etc) ging die ik twee jaar geleden in Belgiƫ al op mijzelf had geleerd. Was dus een beetje saai, maar ik hoop dat het theoriegedeelte snel genoeg gedaan is zodat we echt foto's kunnen gaan maken. Ik ben nog steeds op zoek naar een ander vak dat ik kan opnemen, zodat ik wat meer uren les heb, maar ik weet nog altijd niet goed wat ik zou kunnen doen (hoewel het aanbod van de universiteit misschien zelfs groter is dan dat van de gemiddelde Belgische). De lessen Spaans worden ook leuker met de dag, zeker aangezien ik de andere studenten wat beter begin te kennen. Allemaal buitenlanders, maar stuk voor stuk heel toffe mensen (van overal in de wereld: Zuid-Korea, Noord-Amerika, Noorwegen, Duitsland, Belgiƫ, Slowakije, Zwitserland, etc).

Ben vandaag met mijn vader de stad ingegaan, hij moest ergens informatie gaan vragen over een groepsfoto die hij zondag moet nemen (en waar ik waarschijnlijk ook bij zal helpen). Terwijl hij ermee bezig was, ben ik het culturele centrum van Toluca ingedoken om wat foto's te maken (zie ook onder). De stad begint mij meer en meer te bevallen, overdag is het centrum echt wel mooi, met veel mensen (Mexicanen, amper toeristen, iets wat mij best wel bevalt).

Anyway, ik houd het hierbij voor bekeken, ik hoop dat jullie van de foto's genieten, die ga ik straks uploaden als ik thuis ben, want het internet in de fotostudio is precies wat te traag (feedback is altijd welkom!).

Klaas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten