maandag 23 augustus 2010

Wonka Candy

Dag iedereen,

Vandaag eindelijk eens wat kunnen uitslapen, maar ik ben precies nog altijd even moe. Ben opgestaan rond elf uur, om dan te constateren dat ik het huis voor mij alleen had. Mijn moeder kwam een uurtje later thuis, en dan ben ik met haar Monsé (mijn kleine zusje) op school gaan halen. Pracht van een lagere school, zal wel vrij veel geld kosten om uw kind daar binnen te krijgen. Toen we drie uur later (was best wel een eindje rijden, daar nog een tijdje moeten wachten, en het verkeer is hier nog drukker dan in hartje Brussel) terugkwamen (deze keer in het tweede huis, mijn familie heeft een ander huis net naast een van de fotowinkels van mijn vader waar we overdag meestal zijn), was mijn andere zus - Andrea - haar huiswerk aan het maken (ik was verbaasd over het niveau, ze zien zelfs dingen als meiose en mitose bij biologie).

We zijn ook gaan kijken voor Spaanse lessen, die ik in de plaatselijke universiteit zou krijgen. Het feit dat ik totaal geen Spaans kan, begint frusterender en frustrerender te worden. Heb vandaag meer dan een keer een dipje gehad, het schijnt dat dat logisch is, maar het maakt het er allemaal toch niet gemakkelijker op. Ik zit er geregeld zo'n beetje voor 'piet snot' bij.

Soit, ik denk dat we door moeten gaan, dus ik ga het hier bij houden. Tot de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten