donderdag 5 augustus 2010

Eerste berichtje

Dag iedereen,

Aangezien jullie op deze blog beland zijn, neem ik aan dat jullie in zekere zin toch wel geïnteresseerd zijn in wat ik het komende jaar al dan niet ga uitsteken in Toluca, het 'stadje' in Mexico waar ik binnenkort bij de familie Larranaga zal verblijven. Op deze blog ga ik dan ook over mijn doen en laten vertellen, foto's posten die ik in de loop van het jaar gemaakt heb en een poging doen om (als ik daar tenminste voldoende tijd voor heb) bij te houden waar ik me zoal mee bezighoud.

Omdat ik op dit uur niet veel beters te doen had, heb ik maar een persoonlijke blog aangemaakt. Ik weet dat het nogal vroeg is, aangezien ik pas binnen welgeteld veertien dagen vertrek, maar 'ik voelde hem' toch wel om er nu al aan te beginnen. Mijn avontuur begint eigenlijk al in België, omdat de administratie die een jaar buitenland met zich meebrengt me toch wel overrompelt. Morgenvroeg moet ik op de Mexicaanse ambassade in Ukkel staan om mijn visum aan te vragen, en ik hoop dat dat de laatste officiële instantie is waartoe ik mij zal moeten wenden alvorens ik echt naar Mexico kan vertrekken. Mijn jaar hier loopt stilaan op zijn einde, en na een geweldig chirokamp dat reeds achter de rug is, de jaarlijkse Hawaïfuif en een week Szigetfestival in Boedapest gaat pas echt tot mij doordringen wat me te wachten staat.

Anyway, ik sluit bij deze mijn eerste blogberichtje af, ik hoop dat ik de moed ga vinden om genoeg van me te laten horen.

Tot de volgende,

Klaas

2 opmerkingen:

  1. Dos cervezas por favor !
    En tegen da ik in Mehico ben, heb kik ne snor !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend initiatief. Ik zal zeker je avonturen volgen en af en toe eens reageren, maar misschien dan via de traditionele mailkanalen.
    Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen