zondag 29 augustus 2010

Een paar eerste foto's

Heb ondertussen ook de tijd gevonden om mijn foto's van het Arrival Camp en mijn eerste dag bij de familie op de pc te zetten. Heb gisteren ook foto's gemaakt van mijn vader en zijn broer Manuel, die samen een shoot in (buiten) de studio deden (alledrie de broers zijn ze in de fotozaak van hun vader gestapt, ondertussen zijn dat vijf fotowinkels verspreid in de stad geworden, waaronder twee studio's. Eén daarvan is het ouderlijke huis met tuin, een prachtig stukje groen in het stadscentrum). Heb gefotografeerd met een oude Nikon D100, aangezien ik mijn Sony thuis vergeten was, en dat was niet simpel. Vanochtend ben ik om zes uur opgestaan om met mijn papa foto's te gaan maken op een archeologische Aztecen site, maar het zal nog even duren eer die online komen.

Anyway, al een voorproefje:

Arrival Camp @ Cuernavaca (Mexico City)







Ontvangstcomité (mijn familie)




Een paar foto's van de studio












Geen opmerkingen:

Een reactie posten